POLITICA DE SOLUTIONARE A LITIGIILOR

Eventualele litigii aparute ca urmare a nemultumirii clientilor de catre firma SC Home Design by Liz Line SRL, se pot rezolva asflel:

1) Clientul se poate adresa direct personalului firmei noastre, prin intermediul numarului de telefon 0799780674, prin email la: luiza.hend@gmail.com sau homedecor@lizline.ro, sau direct la adresa punctului de lucru al firmei situat in sos Oltenitei, nr 188, bloc 1, parter, sect. 4 punct de reper coltul oficiului postal 61.
3) Daca nemultumirea clientului nu s-a rezolvat in termenul stabilit de comun acord cu acesta, clientul poate apela la un unul dintre organismele romanesti de solutionare a litigiilor SAL (Solutionarea alternativa a litigiilor). SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu. Mai multe detalii puteti gasi pe pagina de internet Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, la seciunea SAL. (https://anpc.ro/articol/935/ce-inseamna-sal). Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.
3) Daca nemultumirea clientului nu si-a gasit rezolvarea, clientul poate apela la un unul dintre organismele europene de solutionare a litigiilor. Ele respectă standarde clare de calitate în materie de corectitudine, eficiență și accesibilitate. Fiecare entitate de soluționare a litigiilor are propriile sale norme și proceduri. Aceste proceduri de soluționare sunt de obicei mai rapide și mai ieftine decât cele judiciare. Acestea pot fi contactate prin intermediul Platformei online de solutionare a litigiilor a Uniunii Europene la adresa "https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO". Aici gasiti drepturile consumatorului atunci cand face cumparaturi dar si instrumentul potrivit pentru a va solutiona litigiul.
4) Totusi, daca nemultumirea clientului persista, si acesta nu si-a putut gasi rezolvare la problema sa, el se poate adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, la numarul de telefon 021/9551, sau prin completarea formularului online de la adresa "https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx". Mai multe detalii puteti obtine accesand pagina de internet a autoritatii: https://anpc.ro/.